Konak Veteriner Kliniği

Konak Veteriner Kliniği, sevimli dostlarımıza kaliteli sağlık hizmetleri sunarak ,dostlarımızın daha sağlıklı yaşamalarını sağlamak ve hayatlarını daha güzel daha yaşanabilir hale getirmek amacıyla 2020 yılında Gebze/Kocaeli’nde kurulmuştur. Konak Veteriner Kliniği, Kocaeli Çayırova İlçesinden gelecek misafirlerimize Çayırova Veteriner Kliniği en kaliteli ve profesyonel hizmeti vermek için hafta içi her gün saat 09:00-00:00 saatleri arasında açıktır.
Çayırova Veteriner

Konak Veteriner Kliniği Kocaeli Çayırova İlçesine yakınlığı ile bilinmekte ve çayırova ilçesinden birçok misafiri ağırlamaktadır. Çayırova Veteriner arayan tüm ziyaretçilerimize hizmet vermekteyiz. Kliniğimiz profesyonel ekip ve ekipmanlar ile donatılmış ve  son teknolojik cihzlar kullanılmaktadır.
Misyonumuz

Konak Veteriner Kliniği, tüm dostlarımıza aynı sevgi, şefkat, ilgi, hak ettiği değerle yaklaşarak; hastalıkların tanısını teşhisini ve tedavisini gerçekleştirmektedir. Can dostlarımıza etik değerlere bağlı olarak içimizdeki hayvan sevgisi ve şefkatiyle teknik bilgilerimizi birleştirerek daha iyi bir yaşam sürmeleri için takım ruhuyla hareket ediyoruz. Dünyadaki tüm bilimsel gelişmeleri yakından takip ederek ve yeni gelişmelere ortak olarak hem ülkemizde hem de tüm dünyada yeniliklere öncü olmayı hedeflemekteyiz Tüm dostlarımızın hakkettiği dünya standartlarında veteriner hekimlik teknolojisini yakından takip ederek elimizden gelen tüm imkanları üst düzey hizmet verme çabasıyla seferber etmeyi amaçlıyoruz.

Mutlu Müşteri

Sahiplendirme

Ameliyat

Veteriner Hekim

Köpeklerde Genel Sağlık Muayenesinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Köpeklerin rutin sağlık bakımı, genel sağlık durumları hakkında bilgi sahibi
Köpeklerde İdrar Kaçırma Sebepleri ve Tedavi Yöntemleri

Mesane kontrolünün istemsiz şekilde kaybedilmesi ile karakterize idrar kaçırma köpeklerde
Kedilerde şeker hastalığı (diyabet)

Şeker hastalığı nedir? Pankreasın ürettiği insülinin yetersizliği veya etkisizliğinden kaynaklanır.